Ailemin kutu kutu hayatları var bu blogda. Keyif aldığımız yemek, gezi, kitap, annelik... hakkında herşeyden biraz.

19 Mart 2013 Salı

Bebek odaları için fikirler - kuşevleri, sarılar, griler...

Küçük Hanım'ın odasından
 
Kuşları seviyorum. Benim için özgürlük, sevgi ve hayal gücünü temsil ediyor. Kızım olursa odasında kuşevleri ve kuşların olacağına karar vermiştim. Ve pembe bir oda olmayacağına da. Duvarı için kuşevlerini seçip istediğim desenlerde ve renklerde boyattım. Rengarenk yapıştırma kuşlar ve renkli perdemizle içinde sarılar, yeşiller, maviler olan odamız hazır.  Gecikmeli tamamlayabildik ama Küçük Hanım çok hareketli olmasına rağmen, çıkmak için sabırlı olduğu için sorun olmadı. Aşağıda da beğendiğim kuşevlerinden, bebek odalarından seçmeler:

 
 
 
 

Kız ya da erkek son dönemde gri ve sarı kombinasyonu odaları çok beğeniyordum. Yerimizin dar olması, içinde hali hazırda başka eşyalar olması ve bol kirişli duvarlarımız nedeniyle gri duvarlardan çekindim ama aşağıdaki gri ve sarı kombinasyonlu odalar benim ilgimi çekmişti. Mavileri ve pembeleri tercih etmeyenlere ilham verebilir:

 



  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder